Help desk operátor s Nemeckým jazykom

Zaujíma Ťa svet IT, no zatiaľ nemáš dostatočné technické skúsenosti? Poď k nám do tímu help desk operátorov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre našich zákazníkov. Tvojou úlohou bude zákazníka vypočuť, zaznamenať jeho problém a ďalej sledovať našich technikov ako si s riešením problému poradia.

Náplň práce

  • sledovanie dostupných monitorovacích nástrojov
  • prijímanie hovorov, prípadne emailov od zákazníka
  • zadávanie hovorov do nástroja na ich evidovanie
  • identifikovanie incidentov, ktoré treba urgentne vyriešiť
  • dodržiavanie help – desk štandardov významnej medzinárodnej spoločnosti

Požiadavky

  • orientácia na zákazníka
  • analytické myslenie zamerané na riešenie problémov
  • chuť rýchlo sa učiť a záujem o svet IT
  • tímový hráč so schopnosťou pracovať samostatne
  • dobré komunikačné zručnosti v Nemeckom jazyku

Čo ponúkame:

  • prácu v modernej spoločnosti, ktorá začínala ako rodinná firma a aj napriek neustálemu rastu sa stále drží tejto filozofie
  • možnosť kariérneho rozvoja – až 90% povýšení pochádza z interných radov
  • podpora odborného rastu (dokonca až nutnosť)
  • vernostný program s mnohými výhodami
  • rozsiahly benefitný program, ktorý si sami nastavujete