Help desk operátor s Nemeckým jazykom

Zaujíma Ťa svet IT, no zatiaľ nemáš dostatočné technické skúsenosti? Poď ku nám do tímu help desk operátorov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre našich zákazníkov, keď riešia akýkoľvek technický problém. Tvojou úlohou bude zákazníka vypočuť, zaznamenať jeho problém a ďalej sledovať našich technikov ako si s riešením problému poradia.
 
Náplň práce:

  • sledovanie dostupných monitorovacích nástrojov
  • prijímanie hovorov, prípadne emailov od zákazníka
  • zadávanie hovorov do nástroja na ich evidovanie
  • identifikovanie incidentov, ktoré treba urgentne vyriešiť
  • dodržiavanie help – desk štandardov významnej medzinárodnej spoločnosti

Požiadavky:

  • orientácia na zákazníka
  • analytické myslenie zamerané na riešenie problémov
  • chuť rýchlo sa učiť a záujem o svet IT
  • tímový hráč so schopnosťou pracovať samostatne
  • výborné komunikačné zručnosti aj v Anglickom a Nemeckom jazyku

Čo ponúkame:

  • prácu v modernej spoločnosti, ktorá začínala ako rodinná firma a aj napriek neustálemu rastu sa stále drží tejto filozofie
  • možnosť kariérneho rozvoja – až 90% povýšení pochádza z interných radov
  • podpora odborného rastu (dokonca až nutnosť) vo vlastnom školiacom a testovacom stredisku
  • vernostný program s mnohými výhodami
  • rozsiahly benefitný program, ktorý si sami nastavujete