Sekretárka/Asistentka manažmentu

Náplň práce:
  • vedenie sekretariátu v poobedných hodinách (cca od 12:00 do 17:30)
  • administratívna podpora manažmentu
  • plnenie úloh zadaných manažmentom spoločnosti
  • spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
  • organizovanie stretnutí podľa kalendára, rezervovácia a prípravova zasadačky
  • vítanie a obsluha návštevníkov manažmentu
  • objednávanie kancelárskych potrieb
  • samostatná denná komunikácia v slovenskom a v anglickom jazyku slovom i písmom
Požiadavky:
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • Príjemné vystupovanie
  • Dobré organizačné a komunikačné zručnosti
Čo ponúkame:
  • prácu v modernej spoločnosti, ktorá začínala ako rodinná firma a aj napriek neustálemu rastu sa stále drží tejto filozofie
  • možnosť kariérneho rozvoja – až 90% povýšení pochádza z interných radov
  • podpora odborného rastu (dokonca až nutnosť)
  • vernostný program s mnohými výhodami
  • rozsiahly benefitný program, ktorý si sami nastavujete