Systémový špecialista Voice

Pracovná náplň:
  • samostatná inštalácia, konfigurácia a návrh kontaktných centier
  • implementácia Cisco UCCE – Unified Contact Center Enterprise a CVP Cisco Voice Portal výhodou alebo AVAYA AIC, AACC
  • znalosť multichannel contact center solutions EIM / WIM výhodou
  • znalosť IP telefónie s Cisco Unified Communications Managerom výhodou alebo AVAYA Call Managerom
  • diagnostika a odstraňovanie porúch HW a SW v hlasových sieťach
  • vykonávanie detailnej protokolovej analýzy, tvorba riešení pre kontaktné centrá
  • vykonávanie kvalifikovaných školení pre zákazníkov s detailným popisom a vysvetlením technológie
  • účasť na odborných rokovaniach so zákazníkom, telefonická a e-mailová podpora zákazníkom
  • kvalifikované konzultácie so zákazníkom, štúdium nových produktov v oblasti VoIP
  • technická podpora v rámci organizácie v stanovenom rozsahu
  • tvorba projektovej dokumentácie vrátane bezpečnostných projektov
  • testovanie nových produktov
Požiadavky na pozíciu:
  • SŠ/VŠ technického zamerania so špecializáciou na informačné technológie
  • Minimálne 3 roky praktických skúsenosti v oblasti sieti
  • Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
  • Výborná znalosť problematiky sieťových technológií, ukončené certifikácie CCNA prípadne CCNA Voice, CCNP Voice výhodou
  • Znalosti problematiky Voice over IP, SIP, XML, SQL, VXML
  • Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti, silná orientácia na zákazníka
  • Analytické a kreatívne myslenie, multi-tasking, proaktívne riešenie problémov
  • Ochota vzdelávať sa a pracovať vo flexibilnej pracovnej dobe
Čo ponúkame:
  • prácu v modernej spoločnosti, ktorá začínala ako rodinná firma a aj napriek neustálemu rastu sa stále drží tejto filozofie
  • možnosť kariérneho rozvoja – až 90% povýšení pochádza z interných radov
  • podpora odborného rastu (dokonca až nutnosť)
  • vernostný program s mnohými výhodami
  • rozsiahly benefitný program, ktorý si sami nastavujete