Multikanálové kontaktné centrum

Vyberte si z našejponuky

Nová generácia zákazníkov očakáva, že vaša spoločnosť či organizácia je pre nich dostupná 24/7. Inými slovami, so svojou  bankou, telefonickým operátorom alebo značkou chcú komunikovať spôsobom, ktorý im najviac vyhovuje. V Soitrone tomu rozumieme, a preto našim klientom poskytujeme integráciu viacerých komunikačných kanálov do ich kontaktných centier, vďaka ktorým dokážu osloviť svojich zákazníkov prostredníctvom:

  • Chatu
  • Emialov
  • Sociálnych sietí
  • Skype hovorov
  • Videa
  • SMS správ
  • Faxu
  • a samozréjme aj stolových telefónov

Vaše benefity

  • zvýšená kvalita vašich služieb pre zákazníkov
  • zvýšená dostupnosť
  • atraktívna forma komunikácie pre nové generácie

Čo hovoria naši zákazníci?

Konkurenčnou výhodou je inteligentná komunikácia, teda oslovenie správneho klienta v správnom čase, vhodným komunikačným kanálom. O to sa neustále snaží aj Slovenská sporiteľňa a jej multimediálne klientské centrum. Od júla 2013 využilo nové možnosti komunikácie viac ako 26 tisíc ľudí, z čoho najvyužívanejším kanálom je SporoCHAT s 21 tisíc interakciami, ďalej SporoCALL s 3 tisíc interakciami a Skype s 2 tisíc interakciami.

Gabriel Sepeši
Riaditeľ kontaktného centra Slovenskej Sporiteľne

Kontaktujte nás