23. apríla 2015

Soitron partnerom podujatia „Ako byť lepší“ organizovaného magazínom Forbes Slovensko

23. apríla 2015 sa v Banskej Bystrici uskutočnilo ďalšie podujatie zo série Business Leaders Club, tentokrát s podtitulom „Ako byť lepší“, organizované pod záštitou magazínu FORBES. Banskobystrická klubovňa privítala podnikateľov a ľudí z biznisového sektoru, ktorí sa venovali hlavne témam regionálneho podnikania a príležitostiam, ako zlepšiť podnikateľské prostredie na strednom Slovensku. Exkluzívnym partnerom podujatia bola Slovenská sporiteľňa, spoločnosť Soitron zastávala post partnera eventu.

 

021_small

 

Celým podujatím sprevádzal účastníkom Juraj Porubský, šéfredaktor Forbes Slovensko. Ako prvým spíkrom bol marketingový riaditeľ a riaditeľ pre fúzie a akvizície Soitronu, Peter Horňák. V rámci svojho vstupu hovoril hlavne o expandovaní firiem do zahraničia, o špecifikách jednotlivých trhov ako aj o príležitostiach a úskaliach, ktoré tento krok so sebou prináša. Hlavnou myšlienkou bolo, že by sa slovenské firmy nemali báť, mali by byť sebavedomé a využiť príležitosti, ktoré ponúkajú aj zahraničné trhy. Peter hovoril aj o spôsobe fungovania v našej firme, hlavne o využívaní technológií na uľahčenie procesov, ako napríklad o video stretnutiach, ktoré sú v Soitrone doslova na dennom poriadku. V závere prvého vstupu sa diskutovalo o projekte Národnej evidencie vozidiel a inteligentných policajných autách, ktoré je v súčasnosti možné stretnúť na cestách po celom Slovensku.

 

037_small

 

Ďalšími hosťami banskobystrického Business Leaders Clubu bol bronzový olympionik, biatlonista Pavol Hurajt, ktorý sa po skončení športovej kariéry taktiež venuje podnikaniu. V rámci panelovej diskusie mali účastníci možnosť vidieť Andreja Patráša, výrobného riaditeľa Trendwood – twd., Branislava Cvika, predseda predstavenstva Banskobystrického pivovaru a Pavla Kmeťa, riaditeľa regionálneho firemného centra Slovenskej sporiteľne v Banskej Bystrici.

 

058_small 065_small

Súvisiace články