Novinky
1. decembra 2015

Maroš Kuľa

Maroš spojil svoju kariéru so Soitronom už počas štúdia na FTVŠ. V roku 2006 nastúpil na pozíciu Service Desk operátora a ako správny študent preferoval len  nočné zmeny. Po skončení školy prešiel Maroš z čiastočného úväzku na trvalý. Počas 5 rokov tak získal potrebné technické, ako aj komunikačné znalosti na to, aby sa stal Servis koordinátorom, kde pôsobil od roku 2011. V súčasnosti zastáva pozíciu Teamleadra a riadi tím 12 technicky zameraných kolegov na úrovni Service Desk, L1 a Service v rámci Business unity IT Support. V Soitrone ho bavia predovšetkým ľudia, Maroš hľadá riešenia a kompromisy tak, aby veci fungovali ako majú. Jeho tím je akýmsi inkubátorom talentov a vychováva tak šikovných technikov, či manažérov pre ďalšie oddelenia. Maroš jazdí do práce na krásnom hipster bicykli, rád si zahrá alebo pozrie futbal a keď sa podarí, ide sa zabaviť do mesta s priateľmi, či kolegami.