ZBAVTE SA RUTINY,
NECHAJTE JU NA ROBOTA

Automatizačný nástroj RPA (Robotic Process Automation) môžete využiť na akýkoľvek proces, ktorý sa opakuje a funguje na základe určitých pravidiel. Vďaka tomu sa ho dokáže naučiť vykonávať robot, resp. softvér.

Kde môžete využiť RPA?

Soitron automatizuje americkému Clariosu procesy po celom svete

Spoločnosť Clarios, predtým Johnson Controls Power Solutions, patrí k najväčším výrobcom akumulátorov v automobilovom priemysle. Dnes zamestnáva po celom svete 16 tisíc ľudí vo vyše 140 krajinách. Na Slovensku má veľké finančné centrum zdieľaných služieb. Práve v biznisových servisných centrách sa ukrýva veľký potenciál pre využitie automatizácie procesov pomocou softvérových robotov, ktorú Clarios zavádza na pracoviskách vo viacerých kútoch sveta. Prečítajte si viac v prípadovej štúdii.

clarios circle logo

Ako sme “zamestnali”
robota v Soitrone

Ako certifikovaný UiPath partner sme v Soitrone využili pomoc robota na HR oddelení počas procesu nástupu nových zamestnancov. Zámerom bolo, čo najviac urýchliť a zjednodušiť priebeh onboardingu či minimalizovať chybovosť. Zároveň sme chceli odbremeniť od administratívy čo najviac ľudí. Ako to dopadlo? Pozrite si naše video.

ZVÝŠENIE PRODUKTIVITY

Vďaka RPA je systém schopný riešiť úlohy kedykoľvek 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

ZNÍŽENIE NÁKLADOV

Zavedenie RPA do procesov znižuje operatívne náklady, šetrí hodiny vykonávanej práce.

ZVÝŠENIE EFEKTIVITY ZAMESTNANCOV

Zamestnanci sa nemusia venovať procesom s nízkou pridanou hodnotou, ale môžu sa zamerať na procesy, ktoré si vyžadujú viac pracovnej kreativity.

ŠKÁLOVATEĽNOSŤ A EFEKTIVITA

RPA vám pomôže v organizácii lepšie zvládnuť nápor práce či sezónne výkyvy.

ZNÍŽENIE CHYBOVOSTI A VARIABILITY

RPA zvyšuje kvalitu sprocesovaných transakcií. Takisto zníži variabilitu procesu na minimum.

ZLEPŠENIE ZÁKAZNÍCKEJ SKÚSENOSTI

Zefektívnenie a urýchlenie komunikácie či spracovania požiadaviek, zvyšuje spokojnosť zákazníkov.

POROVNALI SME SPRACOVANIE FAKTÚR ROBOTOM A BEŽNÝM ÚČTOVNÍKOM

Z praxe sme zistili, že pri nahadzovaní faktúr robot ušetrí 50 % – 60 % pracovného času človeka. A za jednu hodinu zaeviduje robot o 31 – 37 faktúr viac ako človek.

KEDY RIEŠIŤ RPA AKO SLUŽBU (AS A SERVICE)?

Ak ste sa už rozhodli pre robotickú automatizáciu firemných procesov, prichádza otázka, či inštalácia prebehne on-premise alebo as a service (aaS). Pri službovom modeli (as a service) sa nami vytvorený robot vzdialene pripája do vášho firemného prostredia v špecifikovaných časových oknách. Spracuje vami určené kroky priamo vo vašom prostredí a po ich vykonaní sa opäť odpojí. Nemusíte mať preto o bezpečnosť žiadne obavy. Takisto sa nemusíte starať o licencie a technické zabezpečenie celého procesu. Kedy ste teda vhodný kandidát na RPA aaS?

FAQ

Mohlo by vás zaujímať

Powered by:

Logo UiPath
Logo Automation Anywhere