ZAMERIAVAME SA NA

Employee experience a technologická podpora

Prečo by sme sa mali zaoberať zvýšením zákazníckej skúsenosti? Je to jednoduché. Pozitívna skúsenosť vedie k opakovanému nákupu. Naproti tomu, pri negatívnej skúsenosti je zákazník ochotný okamžite zmeniť značku, aj keď ju dovtedy uprednostňoval. Preto by sa firmy mali snažiť vyjsť v ústrety zákazníkom a komunikovať s nimi cez tie komunikačné kanály, ktoré uprednostňujú. Pokiaľ zákazník nedostane požadovanú informáciu od AI, mala by byť okamžite nasadená efektívna komunikácia s back officom, teda so živým operátorom.

PREČO SOITRON

Systémový integrátor Záruka kontinuálneho riešenia, použitie otvorených štandardov a alternatívnych možností

Najmodernejšie digitálne technológie Neustále sledovanie technologických trendov a investície do nových schopností

Rozsiahle skúsenosti Takmer tri desaťročia skúseností s kontaktnými centrami

Podpora vášho rastu Schopnosť podporovať váš obchodný rast, požiadavky na kultúru, jazyk a dostupnosť služieb

Silné zázemie Vhodná sada technologických zručností, nástrojov, partnerstiev na zlepšenie spokojnosti s poskytnutými službami

Mohlo by vás zaujímať

Kontaktujte nás