SOITRON SERVICE DESK náš tím špecialistov je vám k dispozícii nepretržite, kontakt prebieha cez e-mail alebo telefonicky

ČASOVÉ POKRYTIE PODĽA VAŠICH POTRIEB vyberte si balík 8x5, 24x7 alebo na mieru podľa potrieb vášho biznisu

PRAVIDELNÉ STRETNUTIA pravidelné stretnutia na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze

MONITORING konštantný proaktívny dohľad nad kritickými službami a infraštruktúrou

PROFYLAXIA profylaktika spočíva v profesionálnom vyčistení a následnom testovaní techniky

RÝCHLA REAKČNÁ DOBA kritické incidenty vyriešime do 30 minút

IT SUPPORT PODĽA POTRIEB VÁŠHO BIZNISU

Vyberte si pokrytie IT podpory, ktoré vám vyhovuje. Vieme vám pokryť pracovný týždeň, ale byť pre vás k dispozícii aj nepretržite. Vyberte si z časového pokrytia, ktoré poskytujeme, alebo si nechajte navrhnúť vlastné časové pokrytie, ktoré najviac vyhovuje vášmu biznisu.

8x5

V rámci podpory 8×5 sa vašim požiadavkám budeme venovať v cez pracovné dni.

24x7

Soitron Service Desk je vám k dispozícii nepretržite, počas celého roku vrátane sviatkov a víkendov.

custom

Zohľadníme vaše požiadavky a dohodneme si časové pokrytie, ktoré najviac vyhovuje vášmu biznisu.

SPRÁVA IT – BALÍČKY SLA

Naše balíky sú prispôsobené pokrytiu 8×5 a 24x7x365. Za účelom prínosu čo najväčšej pridanej hodnoty našim klientom, sme rozdelili našu službu na tri základné kategórie. Zorientujte sa v našej ponuke IT support.

BRONZE

Doba odozvy (podľa pokrytia) 2 hod.
Ročné stretnutia
Zdieľaný Account Delivery manager
√  Service Desk
√  Monitoring
√  Manažment podpory zariadení
√  Manažment reklamácií
√  IT konzultácie
Manažment náhradných dielov
Manažment výmeny hardvéru
Kritické aktualizácie
Profylaxia

SILVER

Doba odozvy (podľa pokrytia) 1 hod.
Zdieľaný Account Delivery manager
Kvartálne stretnutia
√  Service Desk
√  Monitoring
√  Manažment podpory zariadení
√  Manažment reklamácií
√  IT konzultácie
Manažment náhradných dielov
Manažment výmeny hardvéru
Kritické aktualizácie
Profylaxia

GOLD

Doba odozvy (podľa pokrytia) 0,5 hod.
Dedikovaný Account Delivery manager
Mesačné stretnutia
√  Service Desk
√  Monitoring
√  Manažment podpory zariadení
√  Manažment reklamácií
√  IT konzultácie
Manažment náhradných dielov
Manažment výmeny hardvéru
√  Kritické aktualizácie
√  Profylaxia

SPRÁVA IT – BALÍČKY SLA

Naše balíky sú prispôsobené pokrytiu 8×5 a 24x7x365. Za účelom prínosu čo najväčšej pridanej hodnoty našim klientom, sme rozdelili našu službu na tri základné kategórie. Zorientujte sa v našej ponuke IT support.

BRONZE

doba odozvy (podľa pokrytia) 2 hod.
zdieľaný Account Delivery Manager
pravidelné ročné stretnutia

SILVER

doba odozvy (podľa pokrytia) 1 hod.
zdieľaný Account Delivery Manager zdieľaný
pravidelné kvartálne stretnutia

GOLD

doba odozvy (podľa pokrytia) 0,5 hod.
dedikovaný Account Delivery
pravidelné mesačné stretnutia

IT PODPORA A KONZULTÁCIE

Potrebujete vylepšiť vaše IT, alebo pomôcť s návrhom nových riešení? Naši certifikovaní systémoví inžinieri a architekti vám pomôžu nájsť to pravé riešenie pre vašu infraštruktúru. V Soitrone veríme, že okrem zabezpečenia vysokej dostupnosti a kvalitných služieb je práve technologický rozvoj jedným z kľúčových prvkov, ktorý vo výraznej miere prispieva k zvýšeniu vašich príjmov, zlepšeniu spokojnosti vašich zákazníkov a k zníženiu nákladov na prevádzku infraštruktúry.

ip telefónia kreslenka

Chcete sa dozvedieť viac o našej správe IT? Prečítajte si podrobné info v našej brožúre.

Kontaktujte nás

Ak hľadáte komplexnú správu IT, ste na správnom mieste. Zanechajte nám svoj kontakt a ozveme sa vám späť.