Koordinátor/ka servisných služieb
Pre našu dcérsku spoločnosť hľadáme organizačne zdatného človeka, ktorý sa nebojí technických výziev a rád komunikuje so zákazníkmi. Preto ak máš skúsenosti s administratívou alebo zákazníckym servisom a chceš sa podieľať na zabezpečení kvalitného servisu, táto pozícia je presne pre Teba!Job offer information
- možnosť kariérneho rozvoja
- až 90% povýšení pochádza z interných radov
- podpora odborného rastu (posúvať sa vpred je naša filozofia)
- vernostný program s mnohými výhodami
- rozsiahly benefitný program, ktorý si sami nastavujeteInformation about the companySpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí.
Čo bude tvojou úlohou?
- Evidencia a spracovanie reklamácií, záručných a pozáručných opráv
- Koordinácia RMA procesov – komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, sledovanie a prijímanie zariadení
- Administratívne spracovanie prípadov v interných systémoch a systémoch výrobcov
- Informovanie zákazníkov o stave ich reklamácie/opravy
- Spolupráca s technickými špecialistami pri zabezpečení opráv a výmeny zariadení
- Sledovanie dodržiavania termínov, procesov a správnosti fakturácie
- Príprava reportov a práca s dátami
- Organizačná a administratívna podpora tímu
Čo od teba očakávame?
- Skúsenosti s administratívou alebo zákazníckym servisom (IT/technická oblasť výhodou)
- Dobrá znalosť práce s PC – MS Office (Excel, Outlook), výhodou znalosť ITSM alebo ERP systémov
- Základná znalosť IT prostredia a technickej terminológie
- Zodpovedný prístup k práci, zmysel pre detail
- Dobré komunikačné schopnosti a schopnosť zvládať viacero úloh naraz
- Anglický jazyk aspoň na úrovni B1
- Výhodou znalosť ITSM procesov (napr. ITIL Foundation)
- možnosť kariérneho rozvoja
- až 90% povýšení pochádza z interných radov
- podpora odborného rastu (posúvať sa vpred je naša filozofia)
- vernostný program s mnohými výhodami
- rozsiahly benefitný program, ktorý si sami nastavujeteInformation about the companySpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí.