Vzájomná spolupráca medzi kolegami a dostupnosť, či zdieľanie informácii sú v dnešnej dobe nevyhnutné pre efektívne fungovanie tak zamestnancov, ako aj celej firmy. Náš aplikačný tím pracuje na riešeniach, ktoré uľahčujú zamestnancom manažovanie každodenných pracovných úloh: od vytvárania spoločných úložísk, zabezpečenia vyhľadávania uložených dokumentov, riadenia firemnej dokumentácie, až cez aplikácie, ktoré sa postarajú o zriadenie, nahrávanie, či vyhľadávanie videohovorov, či zdieľanie kalendárov a sledovanie dostupnosti kolegov.

  • Náš aplikačný tím má dlhoročné skúsenosti s riadením portálových riešení MS SharePoint
  • Svojim zákazníkom ponúkame veľkú mieru flexibility a škálovateľnosti – zákazník si tak môže vybrať konkrétne riešenie alebo správu celej infraštruktúry a obsahu s 24 hodinovou podporou
  • Vytvárame zaujímavé riešenia, ktoré rozširujú a obohacujú vstavané funkcie produktov

Mohlo by vás zaujímať