Vzájomná spolupráca medzi kolegami a dostupnosť, či zdieľanie informácii sú v dnešnej dobe nevyhnutné pre efektívne fungovanie tak zamestnancov, ako aj celej firmy. Náš aplikačný tím pracuje na riešeniach, ktoré uľahčujú zamestnancom manažovanie každodenných pracovných úloh: od vytvárania spoločných úložísk, zabezpečenia vyhľadávania uložených dokumentov, riadenia firemnej dokumentácie, až cez aplikácie, ktoré sa postarajú o zriadenie, nahrávanie, či vyhľadávanie videohovorov, či zdieľanie kalendárov a sledovanie dostupnosti kolegov.

Naše riešenia

Nadstavby nad Microsoft SharePoint

Uľahčite si spoluprácu pomocou našich nadstavieb vytváraných nad Microsoft SharePoint platformou. Zjednodušte si pracovné postupy vďaka aplikácii na riadenie dokumentácie, zefektívnite manažovanie porád a jednotlivých úloh, zaveďte elektronizáciu dokumentov vo vašej firme, posilnite internú komunikáciu cez intranet, alebo sledujte „životný cyklus zamestnanca“ pomocou našej užívateľsky jednoduchej aplikácie.

Nadstavby nad Cisco Telepresence

Čoraz viac spoločností využíva na komunikáciu videokonferenčné zariadenia, my sme pre firmy vytvorili aplikáciu na základe, ktorej si ako užívateľ pozriete obsadenosť zariadenia, či zarezervujete konferenčný hovor priamo z pohodlia vášho domova. Vytvorili sme dynamickú a flexibilnú aplikáciu, ktorá spojí vaše kalendárové riešenia, a zabezpečí vyhľadateľný obsah vašich video nahrávok.

Prečo Soitron?

  • Náš aplikačný tím má dlhoročné skúsenosti s riadením portálových riešení MS SharePoint
  • Svojim zákazníkom ponúkame veľkú mieru flexibility a škálovateľnosti – zákazník si tak môže vybrať konkrétne riešenie alebo správu celej infraštruktúry a obsahu s 24 hodinovou podporou
  • Vytvárame zaujímavé riešenia, ktoré rozširujú a obohacujú vstavané funkcie produktov

Mohlo by vás zaujímať

Kontaktujte nás