4. októbra 2021

Stali sme sa partnerom svetového lídra v oblasti digitalizácie zákazníckej starostlivosti – spoločnosti Nice

V auguste 2021 sme sa stali partnerom spoločnosti NICE, svetového lídra v oblasti digitalizácie zákazníckej starostlivosti, pre riešenie NICE CXONE. Naši zákazníci tak môžu využívať výhody cloudovej platformy na riešenie customer experience.

NICE dnes poskytuje svoj produkt viac ako 25 tisíc firmám vo viac ako 150 krajinách vrátane 85 spoločností z rebríčka Fortune 100.

NICE CXone umožňuje firmám plne sa sústrediť na svoje digitálne stratégie, a to všetko pod jednou platformou. NICE CXone je plne škálovateľná cloudová platforma pre omnichannel kontaktné centrá v rámci komplexného ekosystému riešenia customer experience. Firmy platia iba za to, čo používajú na základe širokých možností škálovania systému a jednoduchej integrácie akýchkoľvek komunikačných kanálov.

Vďaka jednoduchej integrácii a najlepším službám na trhu je NICE CXONE ideálnou voľbou pre firmy všetkých veľkostí, ktoré postupne chcú prechádzať na cloudové riešenia a svoju konkurenčnú výhodu hľadajú v analytike, Workforce Management Optimalization alebo omnichanneli,

hovorí Mikuláš Magdolinič, Business Unit Manager, SOITRON.

Súvisiace články